Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2016

Szyć też każdy może...

Podobno śpiewać każdy może, trochę lepiej, lub trochę gorzej...
Temat śpiewania przerobiono więc w medialnym światku w programach typu " Jak oni śpiewają". Efekty tych zmagań były różne i co do jakości mocno dyskusyjne.
Później była moda na tańce, gotowanie, a teraz nastąpiła faza szycia, projektowania i wypuszczania niejednokrotnie  w świat badziewia totalnego. Wszyscy szyją, wszyscy maszyny kupują, a niektórzy prześcigają się w inwestowaniu w wymyślne technologicznie machinerie wysokiej klasy, za niemałe pieniądze w przekonaniu, że ów sprzęt za nich robotę zrobi i mówiąc krótko: samo się uszyje...  Co do jakości i sensu wywalania pieniędzy na naszpikowane elektroniką drogie badziewia mam bardzo konkretne zdanie i od cudów techniki wolę prosty sprzęt. Samo nic się nie  zrobi. Przy tej robocie czynnik ludzki jest najważniejszy i jeśli ambicje ma i chęć do starannej pracy, to żadna cudowna machineria potrzebna mu nie jest.
Ja ciągle pracuję nad moją techniką szycia. Stale szukam w swoich pracach co by tu  podciągnąć jakościowo. Nie lubię półśrodków, łatwych rozwiązań i niedoróbek. Diabeł tkwi w szczegółach. Na nich więc skupiam się intensywnie...








To koncentrowanie się na szczegółach daje dobre efekty, ale ma jeden podstawowy minus... pożera maaaaaasę czasu ;) Dla mnie jednak jest cholernie szczęścionośnym wypełniaczem  codzienności.
Znów ta moja radosna dłubanina zabrała mi dzień cały i nocy pół... Mam nadzieję, że Wy przynajmniej grzecznie już śpicie ;)

Słodkich snów Kochani!
Wasza A.

9 komentarzy:

  1. Obledne sa twoje przytulaski:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudeńka, uwielbiam Twoje prace !

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba przyznać ze szyjesz obłędnie!!! :) i jeszcze ze smakiem!!

    teraz mi głupio...bo kupiłam taką maszynę własnie naszpikowaną !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu twoje szyjatka są za każdym razem fantastyczne !!!! Podziwiam je i ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dzieła sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna oglądam Twoje prace i nieustannie zachwycam się ich perfekcją wykonania. Bardzo to budujące, że wciąż chcesz rozwijać swój warsztat i siebie... Powodzenia w dalszej pracy!
    pozdrawiam także muzycznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Przepięknie wykonane, z pewnością będę tu częstym gościem by nacieszyć oko tymi wspaniałościami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.