Obserwatorzy

środa, 11 maja 2016

Maj...

W maju jestem odurzona zapachem bzu.
W maju zasłuchana jestem w świergoleniu ptaków za oknem.
W maju zakochana  po uszy niezmiennie w tym samym człowieku.
W maju zakręcona jestem i kichająca przez te wredne pyłki...
Maj... Wiosenne szaleństwo, które pcha mnie w stronę nieopisanego szczęścia. Maj kopie mnie w głowę jakąś tajemną siłą, kompleksowo budzi zmysły.
Zaniedbuję bloga, fakt. "Fejsbukowa" przestrzeń też jakoś marnie mnie obchodzi ostatnio...
Cóż poradzić, wiosnę mam w sercu :)


Robię jednak co mogę, żeby nie zaniedbać spraw przyziemnych, domowych, rachunkowych...
Rzeczywistość nie ogarnie się sama, czasem schodzę więc z mojej wiosennej, puchatej chmurki na ziemię, żeby trochę popracować ;)


W tym miesiącu pamiętamy o święcie mam. Skoro od serca dla  nas gotują, to na strojne fartuszki zasługują jak nikt inny ;)





... Dzień Dziecka też zbliża się wielkimi krokami...




Moja wiosennie rozmarzona głowa sama tego nie ogarnie... idę więc zaprzyjaźnić się z kalendarzem i przypominaczem w telefonie, brrrr..... Nie lubię nowych technologii, ale bez tego chyba rady nie dam...

Pozdrowienia ode mnie i mojej cudnej maszyny szyjącej ;)


Ściskam
Wasza A.

9 komentarzy:

  1. Och Aniu fakt - maszyna cudna, a fartuszki - w tak romantycznych okolicznościach tylko gotować dla kogoś bliskiego.
    Nie martw się - przejdzie ci miłość do natury, ptaszków, bzów i wrócisz tu znów pełna pasji. Czego Ci z serducha życzę :-). Ładuj akumulatorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jak zawsze :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne. Ten fartuszek w serduszka, uroczy. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam puchatą chmurkę; )) fartuszki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam puchatą chmurkę; )) fartuszki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj to najpiękniejszy miesiąc-zieleń,konwalie,niezapominajki,bzy... ♥
    A twoje uszytki jak zwykle zachwycające-fartuszki-mistrzostwo a miski-jedyne takie!
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow Cuuuda Cuuudenka szyja sie u Ciebie :))) Piekne fartuszki :)) Az szkoda byloby mi taki ubrudzic :)) Misia Cuuuudna :) Jak i Wiosna Cudna :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha..dokładnie, aż szkoda takiego fartuszka brudzić taki piękny! A misie przecudne...oglądam i podziwiam
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fartuszek w serduszka jest piękny.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.