Obserwatorzy

poniedziałek, 23 maja 2016

Klaczka Magdalenka

Od czasu do czasu wpadam na Pinterest'a. Tam od groma i ciut ciut cudnych zdjęć, pomysłów, a także wykrojów maści wszelakiej. Zazwyczaj wolę bazować na swoich własnych pomysłach, ale klaczka strasznie mnie oczarowała. Musiałam więc uszyć swoją.
Wykrój udostępniony w sieci nieco został przekłamany i wymagał małych poprawek. Ostatecznie jednak wykluła mi się taka oto klaczka Magdalenka:





Czasem trzeba zrobić coś nowego, coś innego... Ciągle myszy i misie, idzie dostać szmyrgla ;)

Cieszę się ogromnie, że ostatni wpis z małym kursem szycia został przez Was tak pozytywnie odebrany. Dziękuję pięknie i obiecuję częściej ;)
Kolejny tydzień zaczynam mooocno pracowicie z konkretnym przytupem, bo w wykonaniu końskich kopyt ;)

Miłego tygodnia Kochani!
Wasza A.

24 komentarze:

  1. Czadowa!!!! coś nowego, coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona! Perfekcja, perfekcja i jeszcze raz perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona! Perfekcja, perfekcja i jeszcze raz perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona! Perfekcja, perfekcja i jeszcze raz perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zauroczona ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka urocza ♥
    To prawda-jak się wejdzie na Pinterest to można oczopląsu dostać ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowna, a tak na marginesie też kocham pinteresta;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć myszki Twoje kocham najmocniej, do misi i lal serce bije, to i kobyłce urody odmówić nie można. Cudne te Twoje przytulańce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykła kobyłka, takiej nie widziałam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudna :)) Chyba tez poszukam szablonu ,albo narysuje sama :)) Moja Malutka zaniedlugo urodziny ma ,a ona koniki kocha :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaczka przecudnej urody : )Uwielbiam wszystkie Twoje zwierzaki : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, dopracowana w każdym calu! A ta spódniczka - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Wymuskane, piękne CUDO!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.