Obserwatorzy

wtorek, 18 czerwca 2013

Pilnie poszukiwany ;)

Moi Drodzy, szykuję się na jarmark rękodzielniczy w Lubinie (29-30 czerwca).
Przygotowania moje (jak to zwykle u mnie) w niezłym proszku. Walczę jednak dzielnie i mam nadzieję zaprezentować się właściwie na Wzgórzu Zamkowym.
Prośba moja do Was o pomoc. Pilnie poszukuję "mebelka" jak na zdjęciu poniżej:
Może ktoś z Was wie gdzie można zakupić coś w tym stylu w rozsądnej cenie, a może ktoś chce odsprzedać, bo mu zagraca mieszkanie...
Bardzo proszę o podpowiedź, bo do dyspozycji dostanę jedynie stół bez zadaszenia i możliwość ułożenia moich "dzieci" na tym płaskim blacie jest raczej marna. Będę ustawiać kosze wiklinowe, ale chciałabym, żeby stoisko było widoczne z daleka (konkurencja ponoć duża...)

Z góry wielkie dzięki!
Wasza A.

19 komentarzy:

  1. A wiesz, że widziałam taki stojaczek w moim małomiasteczkowym (Kościan) markecie. Ile kosztował to niestety nie wiem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie w Legnicy też widziałam kiedyś w centrum ogrodniczym, ale ostatnio poleciałam tam i nic, już go nie było :/

      Usuń
    2. Mam sprawdzić u siebie czy jeszcze czeka ?

      Usuń
    3. Ola jak byś była przy okazji to zerknij proszę, ale nie żebyś tam specjalnie dla mnie biegła ok?

      Usuń
  2. niestety w tej sprawie nie pomogę :( ale zapraszam Cię do mnie na candy urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny stojak - niestety nie widziałam.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak zawsze nieco się stresuję, bo takie "występy" publiczne to jednak wyzwanie...

      Usuń
  4. Moja zaprzyjaźniona kwiaciarka zrobiła coś podobnego, już parę lat temu, ze zwykłej drewnianej drabiny na półki do kwiatów, ale pewnie nie zdążysz?... Pozdrawiam i życzę powodzenia na Jarmarku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie koczuje przed maszyną codziennie do 1-2 w nocy. Nie dam rady jeszcze w drewnie się dłubać.

      Usuń
  5. też tego poszukuję jak już znajdziesz to daj prosze znać Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest podpowiedź :) domzogrodem.com Podobno dostawa jest już prawie u progu ;)Ja dzisiaj lecę do pewnej kwiaciarni, ale jak nie kupię to Attea będzie mieć coś u siebie :)

      Usuń
  6. To jest cos czego szukam i ja. Juz myslałam nawet aby udać sie do stolarza może on by cos takiego wykombinował. Może tez pomysl o tym.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzisiaj uda mi się kupić w kwiaciarni w Legnicy, jeśli nie Attea zaprasza do sklepiku domzogrodem.com Na ten moment wyprzedane, ale mają być w nowej dostawie ;)

      Usuń
  7. Oj dziewczyny ja takie mam w sklepie.Dzis sprzedałam ostatni,ale jutro jadę do hurtowni i na pewno kupię je.Do obejrzenia u mnie na blogu:smakzycia1blogspot.com lub w sklepie internetowym:domzogrodem.com.Ceny nie pamietam,miałam nawet kilka modeli,jak będziesz zainteresowana daj znać na emai:info@domzogrodem.com:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :))) Super! Dzisiaj jadę też do jednej kwiaciarni, podobno widziano tam coś w ten deseń. Jak nie kupię, albo cena mnie przerośnie, to się odezwę :)Buziaki!

      Usuń
  8. Ja widziałam coś podobnego w centrum ogrodniczym koło mnie, ale nie wiem, czy jeszcze są i nie pamiętam czy takie wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś marzyłam o takim jarmarku, ale już sobie go wybiłam z głowy. Nie dałabym rady przygotować tylu zabawek. A nawet jakbym przygotowała, to pewnie bym się stresowała, że nie kupią i ze nie będę miała co z tym zrobić... dlatego wolę nie miec zapasów :-) trzymam kciuki za Ciebie :-)
    Fajnie, że możesz szyć do 1-2 w nocy. Do mnie po 23-ciej zapukał sąsiad z dołu, w szlafroczku... od tej pory od 22-giej cisza nocna :-(
    A ja mieszkam w Głogowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam w http://smakzycia1.blogspot.com/ u Attei

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam Cię do wyrażania myśli i komentowania wpisów.Każdy głos jest dla mnie cenny i pomaga w rozwijaniu bloga.

Jeżeli podobają Ci się moje zdjęcia znajdziesz ich więcej na instagramie. Odnośnik do profilu widoczny jest po prawej stronie ;)

Dołącz do grona obserwatorów na profilu Facebook'owym. Będzie mi niezmiernie miło.